- პროექტის სახელწოდება : ბარბარიზმები და სალიტერატურო ენა
- პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1-2 წინადადებით: :ბარბარიზმების გავლენა თანამედროვ ენობრივ ნორმებზე
- პროექტის აქტუალობა:ენა ცოცხალი ორგანიზმია და ის განიცდის , როგორც დადებით, ისე უარყოფით გავლენას.
- პროექტის მიზანი: მოსწავლეები სხვადასხვა წყაროების გამოყენებით მოიძიებან ბარბარიზმებს და განმარტავენ სალიტერატურო ქართულით და წარმოადგენენ პრეზენტაციის სახით
- მოსწავლეთა ასაკი:15
- ვადები / ხანგრძლივობა:ორი კვირა
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები მოიძიებენ მასალებს,გააკეთებენ რეიტინგს ყველაზე ხშირად გამოყენებული ბარბარიზმებისა,საკლასო ოთახში გამოაკრავენ ფლიბჩარტს,სადაც ეწერება ბარბარიზმები და გვერდით სწორი ფორმები
- პროექტისთვის საჭირო რესურსები:მოსწავლეტა მიერ მოძიებული მასალები,ინტერნეტი,ფლიფჩარტი,მარკერები,ბარათები...
- პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობა):მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად,ერთი ფგუფი აკვირდება თანაკლასელების მეტყველებას,მეორე ჯგუფი პოულობს ბარბარიზმებს ტელესივრცეში ,მესამე ჯგუფი აკვირდება მასწავლებლების,ოჯახის წევრების მეტყველებას.
- საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :ქართ. X. 1. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე: დისკუსიის დროს წარმოადგენს საკუთარ ან ჯგუფის საერთო პოზიციას; მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს; მსჯელობს არგუმენტირებულად, გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა;ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი ხერხების გამოყენება. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე: ამყარებს კონტაქტს მსმენელებთან (იყენებს რიტორიკულ შეკითხვებს, მიმართვას, ერთობლივი მოქმედების ამსახველ განმაზოგადებელ ფორმებს. მაგ., „ჩვენი მიზანია...“, „მივაქციოთ ყურადღება...“, „როგორც ვიცით...“ და სხვ.);
- პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):ირმა ყანჩაველუი
- ხელმძრვანელის ელ.ფოსტა:irmakanchaveli@gmail.com
- პროექტის ვებ-გვერდი / ბლოგი https://irmakanchaveli.blogspot.com/
პროექტი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment